miercuri, 8 martie 2017

Tu ti-ai primit "pupicul si iubeala" azi?


Stiai ca imbratisarile contracareaza stresul si iti intaresc sistemul imunitar? Eu nu stiam, dar inca din copilarie, imbratisarile ma ajutau sa trec peste probleme, peste temeri, peste scandalurile de acasa, peste situatii imposibile.
Abia tarziu am inteles de ce mama ma imbratisa atat de strans ca abia mai puteam respira cand plangea, de ce atunci cand mi-am cunoscut sufletul pereche si m-a imbratisat prima oara mi-am dorit ca timpul sa stea in loc. 
Imbratisarile induc o stare de relaxare, incredere si speranta, fac greutatile mai usor de suportat, intunericul mai luminos, durerea mai placuta, si viata mai frumoasa.
Ador sentimentul de liniste si caldura ce ma invaluie cand primesc o imbratisare sincera, modul cum durerea se dilueaza si dispare, lasand locul sperantei, intensitatea pe care o capata micile bucurii in bratele persoanei iubite. 
Si totusi, nimic nu e mai intens, mai placut si reconfortant decat imbratisarea nevinovata a doua manute de copil ce urmeaza o privire senina ca cerul. 
"Mami, pupa ca sa treaca!"
"Mami, pupicul si iubeala!" 
"Mami, te costa 100-50-40 de pupici!"
Nu-mi doresc de la viata decat apropierea celor dragi. Langa sotul si fetele mele, viata e frumoasa si totul e posibil. Un pupic si o iubeala din partea lor sunt suficiente pentru a ma face cea mai fericita femeie din lume. 
Tu ti-ai primit pupicul si iubeala azi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu