sâmbătă, 3 iunie 2017

Te iubesc

De-atatia ani te port in gand,
In suflet si in trup deopotriva,
Ca fara tine viata n-ar mai avea sens,
Ar fi ca un pariu fara de miza.

Ti-am  spus ca te iubesc de mii de ori.
De ce, nu cred ca as putea raspunde.
Stiu doar ca fara tine n-as putea trai,
Locul nu mi-as putea gasi niciunde.

Esti linistea ce mi se scurge-n suflet
Si focul care inca-mi arde-n vene,
Speranta care-mi licare in gand
Si viitorul ce in fata mi se-asterne.

Esti echilibrul meu, si raza mea de soare,
Surasul ce suspine risipeste.
Esti cerul lin, cu nori pufosi de lana
Si mangaierea ce mereu ma linisteste.

Tu esti in micii pui de om ce imi strang mana,
In glasul lor cand dulce imi spun "mama",
Sarutul cald ce ma invaluie in noapte
Si pasiunea ce nicicand nu se destrama.

Esti tot ce am, si tot ce mi-am dorit vreodata.
Iubirea ta e cea mai mare bogatie,
Caminul nostru este coltul meu de rai,
Copiii nostri sunt izvor de bucurie.

Eu langa voi sunt versiunea cea mai buna
Si pentru asta sa va rasplatesc
Nu cred ca-mi va ajunge-o viata-ntreaga,
Dar toata viata am sa va iubesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu